השקרים של עובדת סוציאלית מיכל גומלו - קמפיין שביתת השכר

רשת ב - פברואר 2011 - העובדים הסוציאליים של השירות הציבורי הכריזו על סכסוך עבודה בתואנה ששכר עובד סוציאלי מתחיל הנו כ- 2500 ש"ח בחודש - סילופים ועוות נתונים מפיה של העובדת הסוציאלית מיכל גומלו. לימים יתברר כי את תוספת שכרם יגבו העובדים הסוציאליים מקשישים וילדים חסרי ישע.

בפועל מתברר כי שכר ממוצע של עובד סוציאלי בשירות הציבורי הנו מעל 10,000 שקלים.
עובד סוציאלי המועסק בביטוח לאומי משתכר כ- 18,500 שקלים בחודש, ובמשרד הביטחון 21,000 שקלים.

מדובר בקמפיין מסולף אשר שר הרווחה והשירותים החברתיים משה כחלון תומך בו מבלי להתייחס לעובדות.

מאז משמש כחלון כשר רווחה פורסמו אירועים מצמררים של התעללות והזנחת חסרי ישע: במוסד הסגור אילנית בפרדס חנה, והוסטלים לניצולי שואה בפרדסיה ושער מנשה. כחלון ועמיתיו ממשרד הרווחה הסתירו פניהם נוכח כאבם החרישי של חסרי הישע. זהו המשך מדיניות משרד הרווחה המפקירה אזרחים ומשתיקה אותם ומנגד מגבה עובדים סוציאליים ומלכר"ים של הרווחה ללא סייג או בדיקת העובדות.
.

.
קישורים:

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הכל שקרים! הכותב אדם ממורמר וסביר להניח אף חולה פסיכיאטרי שכנראה לא מסוגל לקבל את המציאות המרה עקב הזיותיו הקשות

אנונימי אמר/ה...

על סמך מה אתם אומרים כי יש הסלפה?
בדקתם את זה! אני יכולה לצרף טבלת שכר! המקומות היחידים שנותנים שכר גבוה כפי נאמר בידי מר יוסי כהן: ביטוח לאומי ומשרד הביטחון בלבד!!!!!!!

אנונימי אמר/ה...

מי שיצא במסכת ההכפשות המכוערת הזו על עובדים סוציאלים ככל הנראה"נפגע" ממעשהין וליבי ליבי אליו. שתי תגובות לי לנאמר מעלה- הוצאת ילדים ממשומרת הוריהן הוא הצעד האחרון שעושות פקידות הסעד. מה ציפיתם שהורה שילדיו נלקחו ממנו יגיד? שהוא התעלל? הזניח? פגע מינית נפשית או פיזית? ברור שהוא יגיד שנעשה לו עוול וש"חוטפות הילדים" הללו התאכזרו אליו ואל ילדיו...
תגובתי השניה לגבי הראיון הרדיופוני עם עו"ס אשר לכאורה עיוותה נתונים לגבי משכורתה. חשוב שתדעו -אין עיוות! עד כמה שזה עצוב זו המציאות. הנתונים שהציג נציג האוצר לא כולל את רוב העובדות הסוציאליות במגזר הציבורי אשר עובדות בשירותי הרווחה. הוא כולל את העובדות של ביטוח לאומי ומשרד הביטחון אבל הן אחוז כל כך קטן מכלל העוסיות. ותאמינו לי רוב העובדות הסוציאליות מנסות להכנס לשירותים הללו בשל השכר המתגמל (סוף סוף) אולם התקנים כל כך מועטים ורק ברי מזל מגיעים אליהם. שאר העובדות מרויחות שכר זעום ביותר, גם לאחר שנות ותק ניסיון ולימודים. את זה לא מציין נציג האוצר מאחר ולכנסת אין נתונים מדוייקים על ההכנסות (מימון משכורת העוסים היא משותפת לרשות המקומית ולמשרד הרווחה). אז לפני שאתם יוצאים בהשמצות תבדקו את העובדות ומי שלא מאמין מוזמן לבוא וללמוד עבודה סוציאלית ולהרגיש על בשרו את העלבון שבקבלת תלוש השכר כל חודש...

שלומי אמר/ה...

עם כמה עובדים סוציאלים בדקת את שכרם שאתה מנפיץ את דברי הבלע המרושעים האלה.

איך יתכן שאשתי כעו"ס שעבדה בלשכות רווחה , בבתי אבות ושאר מרעין בישין במשרות מפוצלות ומחלוקות (כמובן ללא פיצול עומס התיקים) לא מכירה מושגים כאלה של שכר?

כמה תלושי משכורת לארגן לך כדי שתבין שאתה מדבר שטויות מזעזעות בבורותן?
בכמה לשכות רווחה ביקרת? בכמה עמותות ביקרת כדי לאמת את נתוניך שהינן כנראה נתוני האוצר השקריים והמסולפים?

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים