פשעי לשכת הרווחה בת ים - האמא רחל חמיאס מבקשת את עזרת הציבור להשיב את בנה סאלי הביתה

פשעי לשכת הרווחה בת ים בהנהלת רחל וידל - מדיניות סחר בילדים וקשישים והפקרתם להתעללות והזנחה במוסדות.

פברואר 2014 - רחל חמיאס - אל תפנו לשירותי הרווחה


 
רחל חמיאס היא אמא חד הורית חמה ואוהבת של דוד ליהוא בן 13 שנים ושל סאלי בן 6 שנים.
לפני שנתיים פנתה האם למשרד הרווחה בת-ים לקבל סיוע ברישום בנה לגן כשהיה בן 4 שנים. היא ביקשה סיוע במימון מועדונית הגן כדי שתוכל לעבוד עד השעה 16:00 לפרנס את ילדיה.
'הסיוע' של משרד הרווחה היה הוצאת בנה באמצעות צו חרום למרכז חרום והעובדות הסוציאליות טענו שהאם אינה כשירה לגדל את בנה.
ויודגש, מדובר באמא ל- 2 ילדים.
משרד הרווחה פסק שהכשירות של האמא מספיקה לגדל ילד אחד בלבד והפריד בין האחים.
רחל היא אם חד הורית ומשרד הרווחה ראה אותה כקורבן קל ונוח ללקיחת בנה בן ה- 4 שנים לצרכי סחר ומילוי מוסדות הרווחה מטעמים הזרים לטובת הילד ובניגוד לרצון אמו.
העו"ס הציגו את האמא בבית המשפט כאם מזניחנית שמסרבת לתת לבנה הבכור ריטלין וטענו כי הבן הקטן סובל מבעיות התנהגות קשות ובעט לגננת בראשה.
האמא מצידה טענה שגם אם בנה היה לוחם קונג-פו מיומן, בגובה שלו (65 ס"מ) אין סיכוי שהוא יגיע לראשה של הגננת. . .
העו"ס טענו טענות הזויות מהיקב ועד הגורן נגד האמא, והשופטת חותמת גומי, אישרה את הוצאת הבן הקטן ממרכז חרום למשפחת אומנה.
במשך שנתיים מנהלת האמא רחל חמיאס מאבק עיקש להשבת בנה לחיקה ולאחיו ממנו נותק בכפיה ואותו איננו רואה.
משרד הרווחה בנסיון להציג טענות הזויות ובלתי רלוונטיות, וזאת במטרה להסיט את הדיון מהסוגיה המשפטית המרכזית המובאת להכרעה:
מדוע האמא כשירה לגדל את בנה בן ה-13 ואת בנה בן 6 השנים לא?
טענו כי האמא אינה משתפת פעולה עימם והיא חסרת מסוגלות הורית.
האמא ביצעה אבחונים על חשבונה אצל פסיכולוג קליני מומחה דר' טובי פלד, שקבע כי יש להשיב את הבן לאמו לאלתר, וכי המשפחה סובלת ומתייסרת מהפרידה מסאלי.
משרד הרווחה, משיקולים זרים, התנער מאחריותו להשיב את הבן לאמו לאחר שטען כי לאחר ביצוע מבדקי מסוגלות הורית ישקול השבת הבן הביתה, וכדי להצדיק את המשך כשליו בחר להכפיש את האם בבימ"ש בלא הצדקה.
משרד הרווחה מבצע "מסע דיג" בתקווה שיגלה ראיות – שאינן קיימות – שיוכיחו כי האמא, כביכול, אינה ראויה לגדל את בנה בן ה- 6.
למעלה מן הצורך מדגישה האמא, כי לא קיבלה ממשרד הרווחה ולו אגורה אחת, והיא מבקשת השבת בנה והוצאת משרד הרווחה לצמיתות מתיק המשפחה שלה.
עו"ד יוסי נקר המייצג את האם, ביקש מביהמ"ש לא להרשות למשרד הרווחה להמשיך ולהתעמר באמא ולדחות על הסף את טענות משרד הרווחה המייחסות לאם אי שיתוף פעולה שלא היה ולא נברא.
האם עומדת בכל הקריטריונים לגדל את בנה בן ה-6 כפי שהיא מגדלת את אחיו הבכור.
התמונה העולה מהמקרה של האם רחל חמיאס היא של משרד רווחה כוחני וברוטלי שמזהם כל חלקה טובה במשפחה, הנוהג להשמיץ ולהעליל בעדויות שקריות ובבדותות נגד האם שמבקשת לגדל את ילדיה כאמא לכל דבר ועניין.
התמונה העולה מהמקרה של האם רחל חמיאס היא של משרד רווחה כוחני וברוטלי שמזהם כל חלקה טובה במשפחה, הנוהג להשמיץ ולהעליל בעדויות שקריות ובבדותות נגד האם שמבקשת לגדל את ילדיה כאמא לכל דבר ועניין.
האמא רחל חמיאס מנהלת מאבק במשך שנתיים רצופות כדי לקבל בחזרה את בנה ולהעניק לו אהבת אם, ואולם שלא בטובתו, היא נתקלה בהתנגדות והתנהלות בלתי חוקית ובלתי סבירה של משרד הרווחה.
אין חולק על כך כי האמא רחל אינה מסוכנת לילדיה וכי מעולם לא היוותה סיכון לאיש. האמא רחל מנותקת מבנה במשך שנתיים וגם אחיו הבכור מנותק מסאלי. פקידות הסעד פועלות באופן זדוני נגד האמא משיקולים זרים.
לראיה הן פנו לבית המשפט מיוזמתן, וחייבו ביצוע מבדק מסוגלות הורית כתנאי להשבת סאלי לאם. משהאם עברה את המבדק בהצלחה, הן נמנעות מלהשיב את הבן לאמו, וטוענות כי על האם לעבור את האבחון מחדש, במכון שהם יבחרו.
לראיה הן פנו לבית המשפט מיוזמתן, וחייבו ביצוע מבדק מסוגלות הורית כתנאי להשבת סאלי לאם. משהאם עברה את המבדק בהצלחה, הן נמנעות מלהשיב את הבן לאמו, וטוענות כי על האם לעבור את האבחון מחדש, במכון שהם יבחרו.

פקידות הסעד פועלות משיקולים זרים ומונעות מהאם את בנה במשך שנתיים ללא סיבה הגיונית ובניגוד לטובת בנה, כשהן מתמרנות לרעה את בית המשפט תוך ניצול אמון בית המשפט במוסד פקידות הסעד.
רחל מבקשת לשתף סרטון זה ולעזור לה להשיב את סאלי הביתה, אליה ולאחיו הכמה מגעגועים ואהבה.
רחל חמיאס נמצאת בפייסבוק: https://www.facebook.com/profile.php?id=100001219737421

קישורים:

לשכת הרווחה בת ים - דיווחי השקר של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ועובדת סוציאלית נעמי הלימי - דע, כי כל הדיווחים וההערכות של פקידות הסעד והעובדות הסוציאליות מלשכת הרווחה, הבלים ודברי בלע הם ברוב המוחלט של המקרים, ויש לבדוק אותם ע"פ העובדות, ראיות, והיגיון, ומי שמקבל את מוצא פיהן כסוף פסוק הריהו פתי, ואם הוא שופט הריהו פועל ברשעות. .... בעוד האישה בסכנת חיים בירידה במשקל של 10 ק"ג בחודש, העובדות הסוציאליות מלשכת הרווחה בבת ים כותבות באופן מרושע, דברי בלע, כאילו היא מחויכת ומצבה טוב.

פקידת הסעד שירה שביט אורגד מלשכת הרווחה בת ים: "אני בכלל לא בעסק" - דברי בלע והבלים מפיהן של פקידת הסעד שירה שביט אורגד ונעמי הלימי הדנות בענייני נפשות ... כאשר מתגלה מחדל מסכן ביותר בהליך מינוי האפוטרופוס לאישה, ממהרת פקידת הסעד שירה שביט אורגד לומר "אני בכלל לא בעסק", כדי להגן על עצמה מהאשמה על מחדל חמור שבוצע.

פקידת הסעד שירה שביט אורגד מלשכת הרווחה בת ים: מספר רישיון? תברר בירושלים - פגישה בלשכת הרווחה בבת ים בענייני נפשות. פקידת סעד שירה שביט אורגד ועובדת סוציאלית נעמי הלימי, מלשכת הרווחה בת ים זימנו לחקירה בן של אשה המאובחנת בדמנטיה, לצורך הכנת תסקיר לבית משפט לענייני משפחה למינוי אפוטרופוס....
משרד רווחה מועצה אזורית גלבוע מנהל מצוד לחטיפת תינוק מאמו - פברואר 2014 - דרכי רמיה משרד הרווחה מועצה אזורית גלבוע לחטיפת מהוריהם תינוקות מיד לאחר היוולדם. מדובר באמא א' שמשרד הרווחה תלש ממנה שלשה תינוקות בבית החולים מיד לאחר שילדה אותם לסחר באימוץ. האמא שנכנסה שוב להריון הבינה כי כך יעשו פקידי הרווחה שוב לכן ילדה את התינוק הרביעי במקום מסתור. משטרת ישראל ומשרד הרווחה מועצה אזורית גלבוע פתחו במצוד אחר האם, בעוד שלציבור אינם מספרים הכל אלא אומרים כי מדובר באשה "נעדרת"...

 תחקיר: טראומת מרכזי הקשר - פברואר 2014 - בקלות בלתי נסבלת יכולים הורים גרושים נורמטיבים לגמרי, בעיקר אבות, להישלח לראות את ילדיהם לשעה בשבוע, במקום קר ומנוכר, ולעיניהן הבוחנות של עובדות סוציאליות שמשגיחות ומעירות על כל צעד. לפעמים אסור אפילו לחבק ולנשק את הילד....

 שר הרווחה מאיר כהן משפיל הורים במרכזי קשר - מחאה דימונה אוקטובר 2013 - 17 באוקטובר 2013 - שר הרווחה מאיר כהן משפיל ומבזה הורים וילדים במרכזי קשר. תאוות הבצע של עובדים סוציאליים ברשויות הרווחה אינה יודעת גבול. העובדים הסוציאליים כופים על הורים וילדים ללא רבב, על לא עוול בכפם להיפגש במרכזי קשר בתנאים משפילים ולא לא יראו אחד את השני.

פלייליסט - מרכזי קשר רשויות הרווחה - ינואר 2012 - מרכזי קשר רשויות הרווחה משמשים למפגשים בין הורים לילדיהם הנמצאים בטיפול ובהשגחת המדינה, כאשר פקיד הסעד סבור כי ההורה מהווה סיכון לילד באם יפגשו לבדם. אמנם בית המשפט (משפחה או נוער) קובע את הסדרי הראיה במרכז הקשר אך המדיניות היא שהשופט משמש מעין חותמת גומי של פקידי הסעד...

פקידת הסעד לחוק הנוער נרי מנור מציגה טיפול במרכז קשר - נובמבר 2011 - תכנית המקור - ערוץ 10 - פקידת הסעד לחוק הנוער נרי מנור ממינהל השירותים החברתיים תל אביב מציגה את דרכי הטיפול והסיוע הסוציאלי לילד ומשפחתו במרכז קשר. פקידת הסעד לחוק הנוער היא "תובעת" מטעם המדינה בחוק הנוער להוציא ילד מביתו ולהעבירו למסגרת אחרת מופרטת בד"כ, אומנה, אימוץ סגור, פנימיה ועוד מסגרות שונות ומשונות. בנוסף פקידת הסעד קובעת את הסדרי הראיה של הילד עם הוריו במרכז הקשר, מפקחת, משגיחה וגם מטפלת באמא ובילד במרכז הקשר. פקידת הסעד אפוא, לא רק מציגה את ההורים בפני בית משפט לנוער אלא גם בפני בנם, בפני ועדת החלטה או כל גורם אחר מאבחן ומטפל, מכאן הכוח לפקידת הסעד לכוון את ההליך השיפוטי כראות עיניה לכל כיוון שתחפוץ. בתי משפט לענייני משפחה ונוער הם חותמות גומי של פקידות הסעד ורואים המלצותיהן כסוף פסוק...

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים