רונית וינגרטן - דרכי רמיה לטיוח פשעי משרד הרווחה וסחר בילדים

רונית וינגרטן - לשכה משפטית משרד הרווחה - מרעילה ומעלילה נגד ילדים ומשפחות ומתנערת מאחריותיולי 2014 - בית משפט לענייני משפחה רמת גן - שופטת תמר סנונית פורר - א"פ 03-10
שופטת לענייני משפחה תמר סנונית פורר נדרשה להכריע מי ימונה אפוטרופוס לחסוי, אביו או תאגיד אפוטרופסות "אקים אפוטרופסות". תחילתו של התיק ממרץ 2010 שבו הועברה האפוטרופסות מהאב לתאגיד עקב דיווחים וטענות של לשכת הרווחה בני ברק נגד האב.

עו"ד רונית וינגרטן המשמשת יועצת משפטית משרד הרווחה ייצגה את משרד הרווחה. במהלך הדיון הועלו טענות קשות נגד תפקוד פקיד סעד ראשי אמיר שוורץ. יצוין כי שוורץ הודח ממשרד הרווחה עקב ניהול עסקיו הפרטיים במהלך עבודתו במשרד הרווחה. מתברר כי אמיר שוורץ היה בעלים של מוסדות למפגרים וגם שימש פקיד סעד ראשי לענייני מפגרים. מדובר בניגוד עניינים חמור משום שכפקיד סעד ראשי יש לאמיר שוורץ סמכויות סטטוטוריות להשים ילדים בתוך מוסדות בבעלותו. ואומנם כולנו מכרים את סיפורי האימה של ילדים נורמלים שהושמו עשרות שנים במוסדות מפגרים כדוגמת דודו דהאן, אבנר שועה, מוטי אומודגין, ועוד, שם עברו התעללויות קשות לאורך עשרות שנים.

רונית וינגרטן על מנת להתנער מאחריות בשיטת הראש הקטן טענה כי אינה מכירה את פקיד הסעד הראשי אמיר שוורץ ומעולם לא דיברה איתו, והחלה להרעיל מפיה נגד אב החסוי כדי למנוע ממנו להיות אפוטרופוס על בנו. וינגרטן נתפסה לדברים טפלים ובטלים כגון איחור האב בהחזרת בנו למוסד, האם ראוי כי מסיבות כאלו ימנעו מאב אפוטרופסות על בנו?
להלן קטע מדברי רונית וינגרטן בפרוטוקול (עמ' 24):

סוף דבר

רונית וינגרטן מנסה להתנער מאחריותה כיועצת משפטית לניהול תקין של משרד הרווחה וטוענת כי אינה מכירה את אמיר שוורץ ולכן גם אינה מכירה את עסקיו הפרטיים המפוקפקים בענייני רווחה תוך עבודתו כפקיד סעד ראשי ומהווים ניגוד עניינים חמור.
אין פלא מדוע אנו נחשפים מעת לעת לפשעים חמורים והתעללויות קשות במוסדות למפגרים כדוגמת פרשת דודו דהאן, מעון עין השלושה, מוטי אוטמזגין, מעון מקי"מ ועוד.

התנהגותה של רונית וינגרטן הנה קרקע פוריה לשחיתות, ניצול כוח השררה למטרות אפלות התעללות והזנחת חוסים.
רונית וינגרטן מוסיפה חטא על פשע ומרעילה בפיה נגד האב המבקש אפוטרופסות על בנו בדברים בטלים המבוססים על דיווחים של דיווחים.


דוגמא נוספת להתעללויות קשות בילדים חוסים נוכח המחדלים והרשלנות של הלשכה המשפטית במשרד הרווחה: המורשת הבזויה של משרד הרווחה - סיפורם של שלשה אחים בריאים שנשלחו למוסד מפגרים מקי"ם ועברו התעללות קשה


אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים