בית שבתאי לוי מסית ילדים נגד הוריהם - ד"ר עודד סושרד

ספטמבר 2015 - הסרטון באדיבות ד"ר עודד סושרד.



אני נמצא בכניסה על יד בית שבתאי לוי בחיפה. בית שנמצאים בו ילדים שהוצאו מההורים שלהם. אני רוצה להציג לכם מכתב. מכתב שנכתב על ידי הנהלת המקום, לגב' בשם ד"ר נעמי אפל, אחת התורמות של המקום.
"ברצוננו להביע את מלוא הערכתנו ותודתנו על תרומתך בסך 500 ש"ח", ומספרים לה "בית שבתי לוי בעל מסגרת יחודית מסוגה בארץ לתינוקות וילדים צעירים שמשפחתם כשלה ופגעה בהם. הילדים השוהים בביתנו חוו בחייהם הקצרים התעללות, הזנחה, מחסור רגשי והרבה מאוד עצב...".
אני לא מכיר את הגב' אפל. אני יוצא מנקודת הנחה שמדובר באישה עם לב רחב שתרמה באמת עם הרבה כוונות טובות.
את המכתב הזה קיבלתי מאחת האימהות שבאה לכאן לבקר את הבן שלה שנלקח לכאן וביקשה מהצוות דפים לצייר איתו ביחד. וזה מה שנתנו לה, את הדף הזה נתנו לה כדי לצייר. ילד בן 6. כבר יודע לקרוא, אמא שכמובן קוראת. זה מה שחושפים אותם כאן.
לכמה שההורים מזניחים ומתעללים ומקשים על הילדים.
גב' אפל, לא רק שלא משתמשים בתרומה שלך לקנות דפים נורמליים לילדים, אלא גם מסיתים אותם, מספרים להם כמה שההורים שלהם לא טובים ובטח לא עוזרים להם להשתקם.
היה לי קשה להאמין בהתחלה. באתי לכאן לסיור כחבר מועצת העיר חיפה. ראיתי דברים נוראיים. ראיתי למשל, בפינת חי, יש שם שלט שמראה שהשרקנית הרחיקו אותה מההורים, כי היא הרביצה לגורים שלה. ככה משדרים פה לילדים בכל מקום.
את הדברים הנוראיים האלה צריך להפסיק. את המקום הזה צריך לסגור. צריך להקים במקומו: "מרכז לחיזוק ילדים והורים בתוך המשפחה". הילדים וההורים ביחד. זה מה שצריך. זה מה שצריך להשקיע לחיזוק של הילדים וחיזוק של ההורים ביחד, ולא בהוצאה שלהם מהבית, מהאמא, וההסתה שלהם נגד ההורים.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים