השופטת קבעה התינוק יגדל אצל הסבתא

אוגוסט 2016 - חדשות הרשת הצפונית: "השופטת קבעה: התינוק יגדל אצל הסבתא"

השופטת קבעה כי התינוק שנולד לאם הצעירה, לא ימסר לאימוץ ויגדל בחיק סבתו. צעירה מטבריה ילדה לפני שנתיים תינוק, שנלקח ממנה לאחר חצי שנה, ונמסר לאומנה, בשל טענות הרווחה: "חוסר יכולתה לגדלו כראוי".

לאחר שלושה חודשים בהם שהה התינוק באומנה, לפני מסירתו לאימוץ, הגישה משפחתה של הצעירה באמצעות עו"ד ורדה שטיינברג, בקשה לבית המשפט, שהסבתא היא זו שתגדל את התינוק.

בחודש מרץ 2016 הגיעה הצעירה, בליווי העיתונאי מוטי לייבל ופעילים חברתיים, לטבריה, שם הפגינו נגד מסירת התינוק לאימוץ, בטענה שהסבתא יכולה לגדלו, כפי שגידלה בעבר את ילדיה.

העיתונאי מוטי לייבל: "הילד נמצא שלושה שבועות באומנה, ללא צו". השופטים צריכים לפתוח את הראש ולהבין שלא ניתנה פה הזדמנות למשפחה המורחבת של האמא, לטפל בתינוק, ולבנות תוכנית טיפול למשפחה ולתינוק ביחד, ולא לנסות לדחוף אותו לאימוץ ולאומנה, מקום ששם הרבה מאוד גופים מרוויחים כסף על כל העניין.

הסבתא: אני גידלתי 2 בנות לתפארת. אמרתי, אני אהיה האומנת של הנכד שלי, אני אגדל אותו באהבה שלמה, ויש לי את היכולות מכל הבחינות. יש לי את הרצון. אין סיבה שהנכד שלי יהיה במשפחות אחרות.

בתחילת החודש שעבר, החליטה שופטת ביהמ"ש לענייני משפחה בטבריה, לאמץ את בקשת המשפחה וקבעה כי התינוק ימסר לסבתא שתדאג לגדלו.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים