בית גאיה רחוב חוגלה 10 אשקלון מחזיקים בכפייה קטינה ללא תאריך סופי ושינו לה את השם מימית לים

ספטמבר 2016 - לפני שנה וחצי, התלוננה בת זוג לשעבר של ציון, כי ציון "מתעלל" בילדיו. טענות אלו של בת הזוג לשעבר, שקריות ונועדו לנקום בציון שעזב את בת הזוג.
לשכת רווחה ירושלים בראשות העו"סיות שולי גרסון, איילה ללום, רות מטות, לא חיכו לתוצאות בדיקת המשטרה על תלונות השווא, והוציאו את הילדים ממשמורת האבא.
שלושת הילדים של האבא פוזרו במוסדות שונים בקצוות שונים של הארץ, כדי שהאבא יתרוצץ יום שלם לאתר את ילדיו החטופים.



הבת הקטנה, ימית, בת 12 שנים שוהה בכפייה במוסד בית גאיה, שם היא עוברת הסתה וניכור הורי קשה מאוד. שמה שונה, מימית ל- ים, ללא הסכמת הילדה וללא הסכמת אביה.
בשיחה של האבא עם עו"ס אילנה, היא נשאלת מה תאריך היעד שבתו חוזרת הבייתה, והיא משיבה: "אין דד-ליין לחזרה בייתה. אין יעד סופי", קרי הילדה תישאר במוסד עד גיל 18 שנים.
קיראו תחקיר על מוסד בית גאיה בקישור כאן: http://wp.me/p73ilA-2Wu
מדובר ברשת תמנונית המבצעת סימום מסיבי של נערות, פותחת נגד הנערות תיקים במשטרה על כל צעד ושעל, ומענישה את הילדות עונשים כבדים. במוסד קיימת משמעת קפדנית.
באתר של פרויקטים שיקומיים תקראו שהתוכנית הטיפול כוללת: טיפול התנהגותי קוגנטיבי, פסיכותרפיה, טיפול תרופתי, טיפול מיני, טיפול באומנות, טיפול בבע"ח, טיפול במוסיקה וכדומה".

האמת הרבה יותר אכזרית ממה שמתפרסם. מדובר בקן קוקייה של ממש. נערות שדוחפים להם כמויות נכבדות של סמים פסיכיאטרים ללא הגבלה וללא פיקוח. משטר אלים של משמעת ועונשים, כולל חדר בידוד, כליאה, איזוקים, הולדינג והענשה גופנית. מי שמגיעה לשם משתגעת רק מלהיות שם.

הנה כמה תגובות שליקטנו מהאינטרנט:

תגובה אחת: גם אני מכירה נערה חוסה שנמצאת בבית גאיה באשקלון. בזמן הקצר שהיא נמצאת שם , נדהמתי מהעונשים שהיא קיבלה, כמו בית כלא: מניעת שיחות וביקורים, איום במניעה לצאת הביתה. עונש להישאר בחדר. נערה שיותר מכל זקוקה לחום ואהבה הגיעה בעצם לתחליף כלא. בית גאיה אשקלון.

תגובה שנייה: אני בבית גאיה כבר 9 חודשים, והעונשים שמקבלים שם הרבה יותר איומים מצופייה, כליאת בנות בחדרים, לנקות את כל הבית לבד, להיות מופרדת, נעילה במקלט, כל דבר הכי קטן מזמינים לך משטרה, מונעים לך שיחות וביקורים ויציאות הביתה, לא נותנים לך סיגריות במשך שבוע ימים ועוד מלא דברים… אז אנשים אל תחשבו שצופיה זה מקום גרוע, קודם תנסו את בית גאיה לפני שאתם מדברים על צופיה.

תגובה שלישית: כן יש חדר שנקרא 'פסק זמן', אך הוא משמש בפועל כמו שהוא נקרא לתת פסק זמן לנערות שהחביאו סיגריות אלא לנערות שהגיעו למצב פגיעה בנערות אחרות או צוות. ישנם עונשים כמו אי יציאה הביתה.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים