טיפול סוציאלי בילדים ומשפחות: לשכת הרווחה תל אביב - פקידת הסעד לחוק הנוער נרי מנור

נובמבר 2011 - תכנית המקור - ערוץ 10 - פקידת הסעד לחוק הנוער נרי מנור ממינהל השירותים החברתיים תל אביב מציגה את דרכי הטיפול והסיוע הסוציאלי לילד ומשפחתו בקהילה. פקידת הסעד לחוק הנוער היא "תובעת" מטעם המדינה בחוק הנוער להוציא ילד מביתו ולהעבירו למסגרת אחרת מופרטת בד"כ, אומנה, אימוץ סגור, פנימיה ועוד מסגרות שונות ומשונות. בנוסף פקידת הסעד קובעת את הסדרי הראיה של הילד עם הוריו, מפקחת, משגיחה וגם מטפלת באמא ובילד. פקידת הסעד אפוא, לא רק מציגה את ההורים בפני בית משפט לנוער אלא גם בפני בנם, בפני ועדת החלטה או כל גורם אחר מאבחן ומטפל, מכאן הכוח לפקידת הסעד לכוון את ההליך השיפוטי כראות עיניה לכל כיוון שתחפוץ. בתי משפט לענייני משפחה ונוער הם חותמות גומי של פקידות הסעד ורואים המלצותיהן כסוף פסוק.
חוק הנוער אינו כפוף לדיני ראיות או לרצונם ועניינם של הורי הילד, והדיונים בבתי משפט אלו נעשים בדלתיים סגורות. פקידת הסעד יכולה לקחת כל ילד מכל מקום על סמך "מחשבות מטרידות" בראשה, כלומר היא "סבורה" (חושבת) שיש סכנה כלשהי לילד, או עתידה להיות. ההליכים בחוק הנוער נעשים בחיסיון הרחק מהביקורת הציבורית.
פקידת הסעד מעבירה את הילד למסגרות חוץ ביתיות כגון אומנה, פנימיה או אימוץ סגור, אולם גם במקומות אלו אין ביטחון לשלומו של הילד, וילדים רבים נפלטים לרחוב לפשע, סמים וזנות, זהו הצד האפל והנכשל של רשויות הרווחה אשר הן מנסות להתכחש לו ולהסתיר אותו כדי להגן על עבודתם ומוסדותיהם המופקרים.
.

.
קישורים:

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אני גאולה בני אברהם נירדף על ידי הרווחה מגיל 0 אני אם חד הורית ויש לילד אבא שמכיר ותומך בילד הילד עבר חקירת ילדים בבית הספר על ידי הרווחה בעקבות החקירה אברהם קיבל טראומה כל השנים ניתנו לגורמי חינוך הוראות לרדוף את הילד לחקור אותו היה דיון הוכחות ב27.3.16 שבו הופיעו עדים שלא שייכים לדיון עדים אלה שיקרו והיקחישו שהיתעללו בילד מילולית ופיזי היום 18.4.17 הכריזה השופטת טובה פרי על אברהם שהוא קטין ניזקק בלי שום הצדקה דיון ההוחכות לא נכתב רק הוקלט על ידי השופטת כך שלא קיבלנו פרוטוקול על דיון ההוחכות בכדי שלא יהיו הוחכות לשקרים ולעלילות של הרווחה השופטת טובה פרי הכריזה שאברהם ילד נזקק אני במקצועי אחות סעודית עובדת של הביטוח הלאומי מדובר בבית משפט לנוער ר"ח השוקן ת"א אני מבקשת שתעזרו לי להחזיר את בני אברהם הבייתה טל 0525488395 ר"ח בורוכוב 40 ת"א מרכז גאולה דהן

Unknown אמר/ה...

אני גאולה בני אברהם נירדף על ידי הרווחה מגיל 0 אני אם חד הורית ויש לילד אבא שמכיר ותומך בילד הילד עבר חקירת ילדים בבית הספר על ידי הרווחה בעקבות החקירה אברהם קיבל טראומה כל השנים ניתנו לגורמי חינוך הוראות לרדוף את הילד לחקור אותו היה דיון הוכחות ב27.3.16 שבו הופיעו עדים שלא שייכים לדיון עדים אלה שיקרו והיקחישו שהיתעללו בילד מילולית ופיזי היום 18.4.17 הכריזה השופטת טובה פרי על אברהם שהוא קטין ניזקק בלי שום הצדקה דיון ההוחכות לא נכתב רק הוקלט על ידי השופטת כך שלא קיבלנו פרוטוקול על דיון ההוחכות בכדי שלא יהיו הוחכות לשקרים ולעלילות של הרווחה השופטת טובה פרי הכריזה שאברהם ילד נזקק אני במקצועי אחות סעודית עובדת של הביטוח הלאומי מדובר בבית משפט לנוער ר"ח השוקן ת"א אני מבקשת שתעזרו לי להחזיר את בני אברהם הבייתה טל 0525488395 ר"ח בורוכוב 40 ת"א מרכז גאולה דהן

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים