רשויות הרווחה מונעות מאמא לורי שם טוב לראות בנה הבכור מזה 4 שנים

אפריל 2013 - ישראלי פטריוטי - שיחה עם לורי שם טוב: רשויות הרווחה חטפו ממני 2 ילדים - 4 שנים לא ראיתי את בני הבכור. זהו סיפורה של האמא לורי שם טוב שמנותקת מילדיה 4 שנים וארבעה חודשים ללא קביעת הסדרי ראיה על ידי השופט נפתלי שילה מבית משפט לעניני משפחה רמת גן.



לורי שם טוב מספרת
ההיגיון, תקנת הציבור, ואמנת זכויות הילד עליה חתומה מדינת ישראל כעשרים שנה קובעים כי הורה ללא רבב, בריא בגופו ונפשו, וילדיו רשאים להיפגש בנחת לפחות פעם בשבוע או יותר.

מדיניותו של שופט לענייני משפחה רמת גן נפתלי שילה המנהל החלטותיו בדלתיים סגורות ללא ראיות מעוררת תמיהה והשתאות מה ההיגיון מאחורי החלטותיו.

אני אמא לשני ילדים אשר נתלשו ממני בהיותם בני 4 ו- 6 למרכז חירום בכפייה ללא סמכות בניגוד לחוק ולכללים. שופט לענייני משפחה נפתלי שילה מנהל ענייני בבית משפט לענייני משפחה רמת גן ואינו מאפשר הסדרי ראיה עם ילדי.

נפתלי שילה מפעיל נגדי סנקציות בניגוד לחוק ולכללים ופוגע בהחלטות שרירות לב בילדיי ובי. לא פגשתי את בני הבכור בן ה- 10 מזה 4 שנים, ואת בני בן ה-8 אני פוגשת אחת לשבוע למשך שעה וחצי במשך כשנתיים במרכז קשר, לאחר שלא ראיתי אותו כשנתיים קודם לכן.

להלן דוגמא לעוד החלטת דחיה של נפתלי בעוד מספר חודשים של המפגש ביני לילדי.

ההחלטה ניתנת ללא נימוק על פי גחמותיה של פקידת הסעד ניבה מילנר אשר אינה מסתירה את משוא הפנים שיש לה נגד האם. חשוב להדגיש, כי ניבה מילנר היא פקידת סעד לדרי רחוב מזה 5 חודשים והיא אינה רשאית לפעול בתיק שלי, מתוקף תפקידה כמנהלת יחידת דרי רחוב. היא משקרת וכותבת שהיא מנהלת יחידת סדרי דין...

מצורפת תלונה נגד השופט נפתלי שילה בעניין.
השופט נפתלי שילה מבזה את בתי המשפט בהחלטות לקוניות ומזלזלות בעניינים מהותיים של קשר משפחתי בין ילדים לאימם. התנהגותו של נפתלי שילה מהווה קרקע פוריה לשחיתות עושק וגזל.




החלטה לקונית ומזלזלת של נפתלי שילה לשיבוש הקשר בין האמא והילדים

המלצה לקונית ומזלזלת של פקידת סעד ניבה מילנר מלווה בהשמצת האמא ללא ביסוס

תלונה נגד השופט נפתלי שילה

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים