פקיד סעד ראשי אמיר שוורץ לחוקר המשטרה: "אני אדאג לבטל את התיק הזה, יש לי גיס שהוא שוטר הוא יטפל בזה"

אוגוסט 2013 - תאוות בצע הפקידים בצמרת משרד הרווחה אינה יכולה לסבול הורים המגנים על זכויות ילדיהם במוסדות משרד הרווחה. משום כך פועלים פקידי הרווחה באכזריות נגד תלונות הורים על התעללות בבניהם במוסדות הרווחה.
מכתבה של אמא ש' המגולל את התעללות רשויות הרווחה (פקידי סעד ראשי אמיר שוורץ ונחום עידו) בה ובבתה

פקידי רווחה אמיר שוורץ, נחום עידו - תרבות שקר, תאוות בצע, התעללות בנכים, סחר בילדים, טיוח...
עלילות הבלים ודברי בלע נגד חוסים ומשפחותיהם

שר הרווחה מר מאיר כהן.
ברצוני לגולל בפניך את סיפור חייה של בתי וחיי.
בתי בת 18 וחצי, היא סובלת מבעיות התנהגות ומפגור קל.
בתי הוצאה למסגרת חוץ ביתית בשל הקושי וחוסר הכלים לטפל בה.
מהיום שבתי הוצאה מהבית למוסד,החיים נעשו יותר קשים,ואני כאמא מרגישה "בתוך מלחמה ללא הפסקת אש"..
בגיל 8 בתי הועברה למעון "בית עדן" שבלוד.
משך שהותה במעון זה היה כשנתיים,באחד הימים אחד העובדים התקשר אלי וסיפר כי אחת המטפלות הכתה את בתי ומשכה בשערות ראשה...
דבר שקומם אותי ,בשל הקשר הלקוי של המוסד עם ההורה!
כשהגעתי למוסד ,פניתי אל מנהל המקום, כשאני כועסת נירגשת ויותר מזה מאוכזבת...ושאלתי את המנהל, "למה לא דיווחתם לי על כך בזמן? ומדוע לא פנו לחוק?
כמובן..שהשתיקה שלהם העידה על הכשל בטיפול בנושא זה.
ואני כאם אגבה את ביתי ואתמוך בה!
כשפניתי אל החוק, ראיתי את מר אמיר שוורץ שם, וכאשר נידרש לתת עדות על מקרה זה, שמעתי אותו אומר לחוקר "אני אדאג לבטל את התיק הזה, יש לי גיס שהוא שוטר הוא יטפל בזה, ובנוסף אמר לחוקר "כי מדובר באמא מטורפת".
הוחלט שביתי תעבור למוסד אחר, דבר שהשפיע מאוד על ביתי,ובשל כך, היא הצטרכה לעבור דרך הפסיכיאטרי לאיזון.
היא עברה למוסד בשם "עין השלשה".
ואני כאם תמיד הייתי "עם היד על הדופק".
כמובן שאני מדברת על ילדה עם בעיות התנהגות שמלוות גם פיגור קל,ובשל כך,היו לה ימים "טובים",וימים לא כ"כ "טובים".
בחלוף הימים התחלפו המנהלים במוסד זה,ואת תפקיד ה"מנהלת",קיבלה העו"ס שעבדה במוסד זה.
לאותה המנהלת לא התאים כ"כ שביתי תשהה במוסד זה,מאחר ואני אמא "נודניקית"..שתמיד דואגת ורצה לבתי, ולטענתה "מאוד קשה לעבוד מולי", והם לא ידעו לקבל ביקורות בונות...הם תמיד היו צודקים!!!!
היא תמיד חיפשה את המומנט הנכון להעיף את ביתי מהמוסד.
באחד הימים, אחד המטפלים הכה את בתי בצורה אכזית ביותר,
כתוצאה מהמכות, הוא שבר לה צלע, ואמטומות(סימנים כחולים) סביב העיניים.
כמובן ששוחתי עם המנהלת לפני כל צעד שעשיתי (כי ידעתי שהיא מבחינתה הילדה לא תישאר שם,ומאוד חששתי מכך), והיא הבטיחה שהיא תהיה אחריי בכל צעד שאעשה, וזאת לאחר שראתה את ביתי עם כל החבלות המזעזעות.
אני כמובן סמכתי עליה (המנהלת) ופניתי לחוק, ומשם לביה"ח על מנת שביתי תקבל טיפול.
ומאותו הרגע, הדברים השתנו. היא ניצלה את המקרה הזה, ועירבה את מר אמיר שוורץ,
אין לי מושג על מה היא שוחחה איתו, אבל אני מקבלת שיחת טלפון ממנה, והיא אומרת לי בכזה ביטחון "אל תחזירי את דבורה למעון ,אנחנו לא ניפתח לך את השער" וניתקה לי בפנים את הפון.
בתחילה הייתי בשוק,עד שהתעשתי והתקשרתי לאמיר שוורץ,שגם הוא נתן את אישורו על כך שביתי לא תחזור למוסד.
הייתי חסרת אונים,לא ידעתי מה אני עושה. פניתי אל עו"ס שבקהילה
וסיפרתי לה הכל.
לאחר שהע"וס שוחחה עם כולם,היא חזרה אליי ואמרה לי "את לא יכולה להחזיר את הילדה למוסד".
לא נתנו לי שום התראה ולא ידעתי למי עוד לפנות.
הילדה נישארה חודשיים בבית עם כל הקושי ולאף אחד לא היה איכפת.
בתקופה זו,אמיר שוורץ קבע שאנו נגיע לירושלים לישיבה, ועליי להגיע עם ביתי.
(הנסיעה הייתה גהנום..ביתי קמה באוטובוס והתפרעה)
וכשהגענו למקום..חוץ מלשמוע העלבות והשמצות, שום פיתרון לא נתנו לי.
אמיר שוורץ אמר לי "אין מה לעשות,ואנחנו מודעים לקושי של הילדה בבית, אבל את תיאלצי להחזיק אותה עד שנימצא מקום".
ואילו,מר עידו נחום אמר לי "את לא יודעת איזה רושם יש עלייך במשרד החינוך".
במהלך הישיבה, ביתי ניכנסה "לאמוק" וצעקה.."לאאא...לאא...אל תרביץ לי..זה כואב..דיי דיי...
לא יכולתי לראות את ביתי במצוקה זו..ושאלתי אותם.."מה היה קורה לי אם אני הייתי מכה אותה בכזו אכזריות?..בטוח שהייתי אחרי סורג ובריח.
כמובן שאמיר שוורץ, עידו נחום, ומנהלי המוסד צפו בא באותה השעה, בזמן שהם תומכים באותו המטפל שהיכה קשות את בתי.
ולא היה איכפת להם מה ביתי עוברת..
במהלך הזמן שביתי הייתה בבית,התמוטטתי והצטרכתי לקבל טיפול בביה"ח,והמשך טיפול בבית (כדורים פסיכיאטרים).
כעבור חודשיים..היא עברה למעון "טללים" שבמקום מגורינו.
מזה שנה וחצי שביתי שוהה במעון זה בחוסר מעש..
היא לא הולכת ללמוד,ואין לה שום תעסוקה,הדבר מביא את ביתי לאי שקט ולהתנגות קשה כלפי הסביבה.
במהלך השהות שלה,התנהלו מ"ס ישיבות עם אמיר שוורץ והמפקחת כוכבה,בישיבה זו..חוץ מאיומים לא שמעתי משהו שיכול להועיל לביתי (כמו תעסוקה).
חשוב לי לציין..שהמטרה שלהם היא להרחיק את ביתי ממני.שכמה שפחות אני אראה ואשמע,ככה יהיה להם יותר קל לעבוד!!
אמרו לי שהיא תעבור לאזור הצפון (לכפר לי),ואם אני יסבר הם יפנו לבית משפט להוציא צו!!!
התחננתי אליהם שיעזרו לי להכניס אותה לבית ספר צב"ר שבמקום מגורינו,והם לא היו מוכנים לשמוע.
אני רוצה שהיא תהיה לידי...זו הבת שלי..היא חלק מאוד גדול בחיי,לא יכולה לחשוב שהיא תתרחק ממני ולא אוכל לתמוך בה ברגעים קשים,ולראות אותה כפי שאני רגילה מ"ס פעמים בשבוע ובכל סוף שבוע שהיא מגיעה הביתה!!!!

מוסד בשם "נווה יונה",קיבל הוראה ממר אמיר שוורץ ללכת לראות את בתי במעון ולהחליט אם היא מתאימה למוסד.
המוסד נימצא באזור כפר סבא,
ושוב..הם מנסים להרחיק את ביתי ממני.
אני מאוד פוחדת שהיא תעבור למקום אחר ורחוק ממני,הילדה זקוקה לי.ואני זקוקה לה..כי רק בשבילה ולמענה אני חיה,אחרת אין טעם לחיי.
קיבלנו תשובה חיובית,שהיא מתאימה למקום,ואני לא רוצה ולא מסכימה בכלל שהיא תתרחק ממני!!!!

"מר מאיר כהן-שר הרווחה.
פונה אני אלייך,בכל לשון של בקשה,ומתחננת,,,מתחננת שתעזור לי.
אני אם חד הורית,ומצבי הבריאותי לא במיטבו.

תעזור לי שביתי לא תתרחק ממני,זה דבר שיכול להביא להדרדרות במצבי הבריאותי.
תעזור לי על מנת שהילדה תקבל מה שמגיע לה כילדה חוסה,ותישאר במקום מגורייה.ליד אמא ואחיה.שתלך לבי"ס בצורה מסודרת.
רק שלא תעזוב אותי למקום רחוק,כי אחרים החליטו בשבילנו..
מר מאיר כהן..אתה ה"גלגל הצלה" האחרון שנותר לי,
אנא......תעזור לי!!!!!

התעללות בחוסים במוסד עין השלושה של משרד הרווחה
 


קישורים:

התעללות בילדים חוסים במוסד אתגר של משרד הרווחה


משרד הרווחה - כליאת אנשים נורמליים במוסדות למפגרים למשך עשרות שנים - כתבת תחקיר


אמיר שוורץ - פקיד הסעד הראשי במשרד הרווחה מנהל בשעות העבודה את עסקיו הפרטיים - הפקרות אטימות אכזריות ותאוות בצע בצמרת משרד הרווחה - תחקיר חדשות 10: האחראי על בעלי הפיגור מנהל את עסקיו בזמן העבודה - אנטוניה ימין ומיה איידן - אוגוסט 2013 - אמיר שוורץ, פקיד הסעד הראשי במשרד הרווחה שמופקד על רווחתם של אלפי החוסים, מנהל בשעות העבודה גם את עסקיו הפרטיים - רשת הוסטלים שלו ושל אשתו. "לקחו לי 21 שנים מהחיים", סיפר חוסה שאושפז במוסד שלא התאים לו, וכמוהו רבים נוספים. משרד הרווחה: "נקיים בירור מידי ומעמיק והנושא יטופל באופן נחרץ"...
פקיד הסעד אמיר שוורץ - משתמש בתואר דוקטור בניגוד לחוק ולכללים - הכתבה תקראו לו דוקטור (למרות שהוא אינו כזה) , רדיו חיפה , טלי ליבמן , יוני 2012 - פקיד הסעד הראשי במשרד הרווחה, אמיר שוורץ עושה שימוש בתואר דוקטור בניגוד להנחיות ברורות של משרד הרווחה, כך מגלה כתבתנו טלי ליבמן. שוורץ בתגובה: "יש לי אישור להשתמש בתואר"...


בין נרקסיזם לפסיכופטיות - פקיד סעד ראשי בשירות למפגר במשרד הרווחה אמיר שוורץ - המאמר "לא יודע את נפשם" , ידיעות אחרונות , המוסף לשבת , פברואר 2012 - תארו לכם ששני הקריטריונים הבאים היו קובעים אם אתם זכאים לאבחון שבו יקבע אם אתם בעלי פיגור שכלי או לא. אם אתם בקיאים בכתבי שקספיר, או שאתם מכירים את יצירותיו של מוצרט. עכשיו תארו לעצמכם שמאחורי הקריטריונים האלה עומד פקיד הסעד הראשי בשירות למפגר במשרד הרווחה.

משרד הרווחה נגד העיתונאות החוקרת על התעללות עובדי משרד הרווחה בחסרי ישע - נחום עידו - יולי 2008 - תכנית "שומר מסך" של העיתונאי החוקר אמנון לוי חשפה התעללות קשה בילדים חוסים ע"י מטפלת במוסד אתגר. התברר כי מדובר בכשל מערכתי של משרד הרווחה שכן האלימות של המטפלת הייתה ידועה למשרד הרווחה עוד מלפני כ- 3 שנים מהמוסד הקודם שבו עבדה. משרד הרווחה העביר אותה למוסד "אתגר" שם המשיכה להתעלל בחוסים. משרד הרווחה כתגובה הגיש תלונה במשטרה נגד העיתונאי החוקר אמנון לוי. לטענת משרד הרווחה אמנון לוי לא דווח די מהר על החשש להתעללות אלא התעכב כעשרה ימים עד לדווח על המטפלת האלימה הידועה למשרד מזה כשלש שנים...

כשלים חמורים במשרד הרווחה - מעון ה"שלושה" לחוסים אוטיסטים עם פיגור קל - תחקיר תכנית "שתולים" - אפריל 2010 - בתכנית שתולים בהנחייתה של אורלי וילנאי, נשלח השתול יובל אזולאי להיות מטפל בפנימייה של משרד הרווחה בשם "מעון השלושה". הבעיה העיקרית אינה ההתעללות הקשה בחוסים בחוסים החמורה לכשעצמה, אלא הטיפול הלקוי של בכירי משרד הרווחה. כשלים אלו במעון השלושה עלולים להיות בכל מסגרת השמה חוץ ביתית של הרווחה.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים