שר הרווחה מאיר כהן פיברק תלונת שווא כוזבת נגד עיתונאית מדימונה ענת חובב וגרם למעצרה | ענת חובב 27.9.09

יולי 2014 - למאיר כהן, שר הרווחה, יש דפוס קבוע – הוא מאיים על עיתונאים, מפעיל משטרה פרטית ומנהל הליכים משפטיים נגד אזרחים על חשבון כספי הציבור.

מאיר כהן, כיהן בשנת 2009 כראש עיר דימונה. ענת חובב, עיתונאית תושבת דימונה, ועורכת עיתון מקומי "שמש". הכתבת היא אישה צעירה מכובדת וישרת דרך, בעלת משפחה, אמא איכפתית. במסגת עבודתה למען הציבור פרסמה ללא מורא ביקורת על ראש העיר.
ראש העיר, בלשון המעטה, רתם את כוחו הציבורי כדי לנקום, להשפיל, לבזות ולפגוע בכתבת באופן הרסני, ובין רגע, הפך את עורו מראש עיר "איכפתי" והחליט לחסל חיסול ממוקד את הכתבת, תוך שהוא משתמש במשטרת דימונה כמשטרה פרטית וגרם למעצר שווא של הכתבת.
הכתבה משנת 2009, אופיינית להלך התנהגותו של מאיר כהן, כשר הרווחה, גם היום.

שמש הזעקה לחשבון נפש אמיתי – מאיר כהן גרם למעצר שווא של עיתונאית | כתבה של ענת חובב 27.9.09 – קובץ PDF
ב- 17.5.09 נפלה לראש העיר המסיכה שעליה מודבקת תווית של "חינוך". מאחורי המסיכה התגלה אדם מסוכן במיוחד.
ב- 17.5.09 נעצרתי והושלכתי לכלא "אוהלי קידר" בגין תלונה ילדותית ומגוחכת להפליא שמאיר כהן "פיברק" נגדי – כי זו עוד דרך לסתום פיות בדימונה.
ב- 17.5.09 הייתי חייבת להסביר לשתי בנותיי בטלפון מהיר שאמא שלהם עצורה תוך כדי מלחמתה על חופש הביטוי. זוכרים את "שמש"? זה כנראה הוציא סופית את אדון מאיר כהן משיווי המשקל שלו. לא רק שהוא לא מסוגל לקבל ביקורת – ולא כל שכן סטירה, הוא הרי לא יבחל בשום אמצעים בכדי למנוע מהציבור עיתונות אמיתית. גם מעצר בא אצלו בחשבון!
ב- 17.5.09 באוהלי קידר באגף 7, בחדר 6, צחקתי על התמימות שהיתה לי בשנים הראשונות של כהן ועל שהאמנתי שהוא איש חינוך, עאלק.
ב- 17.5.09 גיליתי סופית שהכיכרות של כהן מסתירות התנהלות של מדינות העולם השלישי. כהן שם יד על העיתונות, על המשטרה, על החינוך ובעצם על מה לא?
ב- 17.5.09 הוסט הוילון ומאחורי הקלעים גיליתי מנהיג בסגנון "הרודנות הפשיסטית" עם לב אכזרי. גיליתי אדם שאינו חושש לנגוס בחוק ונזכרתי פתאום בדורון ביטון ובמרגלית כהן שעברו סרט כזה לפני.
ב- 17.5.09 הבנתי שאני נענשת על כך שהסכמתי לקבל ממאיר כהן שלושה ג'ובים מתחלפים בעודי עיתונאית, וכפרתי בשליחותי כלפי הציבור הדימונאי כולו. היום, אני מודה לקב"ה על העונש הזה שגרם לי להתפכח ולהבין שנתתי יד לקומבינה מסוכנת מאין כמוה.
ב- 17.5.09 פתאום קלטתי שבעיר בלי עיתונות, כהן היה אמור לקבל 100% מהקולות ולא רק 61% כמו שהוא קיבל (הוא כנראה לא משהו).
ב- 17.5.09 קלטתי שמאיר כהן משתף אפילו את משפחתו במזימות להפליל אנשים כמוני שמורדים ב"שתיקת הכבשים" שהוא מייסד מאז עלותו לשלטון ב- 2004 (גועל נפש).
ב- 17.5.09 לקחתי איתי למעצר את ספר הזוהר של רבי שמעון בר יוחאי ושמתי אותו למרשותיי בלילות במקום כרית שלא הייתה לי.
ב- 17.5.09 הבנתי יותר מתמיד שהכל כתוב מראש, ושמאיר כהן יכול לשקר לכל העולם.
האמת הרי כתובה בזוהר.
כהן עצר אותי גם בגלל המקומון "שמש" שהטריף את דעתו, כי ממש בכלא אוהלי קידר החזקתי את הזוהר ובו כתוב: "שחורה אני… כאוהלי קידר… אל תראוני… ששזפתני השמש", ועכשיו שיספר לסבתא שאיימתי עליו. כולה הכרזתי על הכוונה שלי להתלונן עליו ביח"א.




האשמות קשות נגד מאיר כהן שר הרווחה - מחאה דימונה אוקטובר 2013

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים