לאה קליין אליאב אפוטרופא לדין שותה את הדמים של ילדי אמבש - סרטון סטירי

דצמבר 2015 - הצגת יחיד שירן אמבש בסרטון סטירי.
שלום אני אפוטרופא לדין לאה קליין אליאב.
כל ילדי משפחת אמבש בכיסיי.
אני אחראית על כל הילדים וגם על כל ילדי ירושלים בעצם, וזה מה שאני עושה לפרנסתי, למחייתי. מפרידה בין אימהות, אבות וילדיהם.
עכשיו, במקרה שלנו היום לפני כבוד השופט לייבו.
 

כבוד השופט שמעון לייבו תסדר את העניבה שלך. ככה לא יושב שופט בבית המשפט. אני מבקשת, אני מדברת פה לטלויזיה, זה זמן חדשות. אני מבקשת ממך תסדר את עצמך קצת. זה לא לעניין. באמת!
אני גם ככה רעבה. הבטן שלי מקרקרת. אני זקוקה לסלט עוף שלי עם הדיאט קולה. זה ממש לא לעניין פה.
סליחה. הייתי צריכה לסדר את השופט.
איתנו גם הבן, אחד הילדים של דניאל אמבש. עקיבא.
עקיבא...
עקיבא. עקיבאאאא, למה אתה לא שומע לי עקיבא?
כמה פעמים אמרתי לך, תעזוב, תלך מאמא שלך כבר. אמא שלך שטן אתה לא רואה שהיא שטן?
זה שטן. שטן.
בוא אלי. אני אשתה את הדם שלך יותר מהר.
מי הביא לך את האולר אם לא בעלי? מי? מי? מספיק כבר!
תשתף איתי פעולה, אתה תראה שזה ילך לך יותר טוב.
אין בעיה. לא משתף פעולה? השופט לייבו, תכתוב החלטה. תכתוב החלטה אני אמרתי לך יותר מהר.
אשפוז כפוי.
אל... תסתום את הפה בכלל, אתה לא יודע מה זה אשפוז.
אשפוז בכפיה 90 יום כולל סמים מטשטשים, מרדימים, פסיכיטכניים, והורגים. אני מבקשת. לכל ילדי משפחת...
הם מתאבדים!
תשמעו, זה לא אני גברת אמבש, זה הילדים שלך. הם מתאבדים לבד. ממני הם רק באים לקחת כל מיני מכשירים להגנה עצמית למיניהם.
ובכן. אנחנו נסיים את המשפט הזה בנימה אופטימית, שכל ילדי אמבש בעצם, שתחת חסותי, הולכים להתאבד בקרוב. אם השופט לייבו, לא יכתוב יותר מהר, כן. ובעצם קאט.

* הסרטון סטירי. אולם, המציאות היא שהילד של דניאל אמבש, ישראל אמבש, הועמד לדין והורשע על אחזקת אולר, אותו קיבל במתנה מלאה קליין אליאב ליום הולדתו ה- 17.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים