אליעזר יבלון מנכ"ל משרד הרווחה מת על מגרש טניס

דצמבר 2016 - אליעזר יבלון העושה ימים כלילות להוצאת ילדים מביתם משפחתם מת בבוקר יום ו' על מגרש הטניס בקאנטרי בראשון לציון.
בין הישגיו של אליעזר יבלון לקידום הוצאת ילדים מביתם ומשפחתם בועדות החלטה סטטוטוריות במחשכים ללא סדרי דין וללא ראיות ניתן למנות בעיקר טיוח מסקנות ועדות לזכויות הורים וילדים כגון ועדת סילמן, גילת, סלונים ועוד.
במהלך התקופה בה שימש מנכ"ל משרד הרווחה הוציא אליעזר יבלון אלפי ילדים מביתם ומשפחתם למוסדות סגורים, אומנה ואימוצים תוך קביעת הסדרי ראיה נוקשים עם ההורים.

אליעזר יבלון מנכ"ל משרד הרווחה מת על מגרש טניס
אליעזר יבלון מנכ"ל משרד הרווחה מת על מגרש טניס


תנועת אומ"ץ פנתה לנציב שירות המדינה: לפתוח בהליך משמעתי נגד מנכ"ל משרד הרווחה אליעזר יבלון  ,   טלי חרותי-סובר ,  TheMarker  , 08.12.2016

זאת בעקבות ניסיונו של המנכ"ל לפטר את היועצת המשפטית של המשרד בניגוד לדעתו של היועץ המשפטי לממשלה

תנועת אומ"ץ פנתה לנציב שירות המדינה, משה דיין, בדרישה לפתוח בהליך משמעתי נגד מנכ"ל משרד הרווחה בעקבות ניסיונו לפטר את היועצת המשפטית של המשרד בניגוד לדעת היועץ המשפטי לממשלה.

באומ"ץ כותבים כי "הובא לידיעתנו כי מנכ"ל משרד הרווחה, מר אליעזר יבלון, פועל כדי לסיים את כהונתה של היועצת המשפטית למשרד הרווחה, עו"ד רינת וייגלר, המכהנת בתפקידה זה מינואר 2016 לתקופת ניסיון. במסגרת ניסיונות אלה, כך עולה מהמידע שהובא לידיעתנו, פעל ופועל מר יבלון כדי להגיש תלונות על תפקודה המקצועי של עו"ד וייגלר, ליועץ המשפטי לממשלה, מר אביחי מנדלבליט.

"כמו כן, פנה מר יבלון או שהוא מתכוון לפנות לנציבות שירות המדינה כדי להמשיך ולהגיש תלונות סרק על תפקודה של היועצת המשפטית, במטרה להביא לסיום כהונתה. מר יבלון, הפועל בעניין זה כשלוחו של שר הרווחה, מר חיים כץ, מונע ממניעים פוליטיים, במטרה נפסדת להביא למינוי יועץ משפטי למשרד שיהיה "נוח יותר לשלטון", ולא יפעל לסכל פעולות שכתם של אי-חוקיות דבק בהן.

"על-אף שניסיונותיו של מר יבלון להדיח את היועצת המשפטית של משרד הרווחה לא צלחו, נראה לתנועת אומ"ץ כי על נציבות שירות המדינה להידרש לעניין. לדעתנו, בהתנהלותו של מר יבלון, שפעל להגשת תלונות-סרק ממניעים לא ענייניים נגד היועצת המשפטית למשרדו, נפל פגם העולה כדי הפרה של הוראות חוק שירות המדינה (משמעת) ותקנות שירות המדינה (משמעת). נודה לך איפוא אם תראה במכתב זה כתלונה על מנכ"ל המשרד, מר יבלון, ותפתח בהליך משמעתי בעניינו".

למכתב התלונה מכותב גם היועץ המשפטי לממשלה.

תנועת אומ"ץ פנתה לנציב שירות המדינה: לפתוח בהליך משמעתי נגד מנכ"ל משרד הרווחה אליעזר יבלון  ,   טלי חרותי-סובר ,  TheMarker  , 08.12.2016

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים