פקידת סעד שרון קליין מאיר - האם כינתה עו"ד "אפס מאופס"?

סיפור מגדל בבל עוסק בתופעת ההתנשאות של קבוצת אנשים למול אחרים. מדובר בקליקה של קבוצת אנשים המרגישים עצמם מורמת משאר האוכלוסיה ומרשה לעצמה לכנות אחרים בכינויים. חטאם המרכזי של בוני המגדל הוא חטא ההיבריס - גאווה שסופה להוביל למפלה.
 
 גאוות פקידת סעד

 א וַיְהִי כָל-הָאָרֶץ, שָׂפָה אֶחָת, וּדְבָרִים, אֲחָדִים...  וַיֹּאמְרוּ הָבָה נִבְנֶה-לָּנוּ עִיר, וּמִגְדָּל וְרֹאשׁוֹ בַשָּׁמַיִם, וְנַעֲשֶׂה-לָּנוּ, שֵׁם: פֶּן-נָפוּץ, עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ. ה וַיֵּרֶד ה', לִרְאֹת אֶת-הָעִיר וְאֶת-הַמִּגְדָּל, אֲשֶׁר בָּנוּ, בְּנֵי הָאָדָם. ו וַיֹּאמֶר ה', הֵן עַם אֶחָד וְשָׂפָה אַחַת לְכֻלָּם, וְזֶה, הַחִלָּם לַעֲשׂוֹת; וְעַתָּה לֹא-יִבָּצֵר מֵהֶם, כֹּל אֲשֶׁר יָזְמוּ לַעֲשׂוֹת. ז הָבָה, נֵרְדָה, וְנָבְלָה שָׁם, שְׂפָתָם--אֲשֶׁר לֹא יִשְׁמְעוּ, אִישׁ שְׂפַת רֵעֵהוּ (בראשית יא, ד-ז)


ובמקרה שלפנינו אלו הן פקידות סעד ושופטים בתי משפט לענייני משפחה ובתי משפט לנוער המנהלים חייהם של משפחות מוחלשות בדלתיים סגורות. וקורה לא פעם שפקידות סעד מלבד ההשתלחות ללא רסן נגד המשפחות בתסקירים משתלחות גם בבאי כוחם מעל דוכן העדים והשופטים ממלאים פיהם מים.

26.04.2017 - מתוך סטטוס פייסבוק יוסי נקר - פקידת סעד לסדרי דין שרון קליין מאיר מרמת השרון אמרה לי היום שאני "אפס מאופס" בזמן שחקרתי אותה על הדוכן. וזה אחרי שקראה לי חוצפן. הכל כתוב בפרוטוקול נראה לכם שהשופטת העירה לה? ברור שלא.
הבעיה עם פקידת הסעד לסדרי דין שרון קליין מאיר שהיא לא צדקה הפעם. אני לא אפס מאופס. אני מתחת לאפס. חשוב לדייק בעדות.
סדנת שליטה בכעסים? משהו?

26.04.2017 - מתוך סטטוס פייסבוק יוסי נקר

26.04.2017 - מתוך סטטוס פייסבוק יוסי נקר


אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים