עובד סוציאלי פדופיל לבת 13: "עם איזה תחתון הלכת היום לבית הספר? איזה צבע?"

עובד סוציאלי פדופיל לבת 13: "עם איזה תחתון הלכת היום לבית הספר? איזה צבע?"
תיעוד: הסוכנת הציגה את עצמה כבת 13 וחצי - ופגשה את החשוד בפדופיליה בן ה-38 -  15/05/2017 , חדשות 10 , דורון הרמן

שלושה חשודים בפדופיליה נעצרו בשבוע שעבר האחרון. שוטרת התחזתה לבת 13 וחצי ופגשה אחד מהם, בן 38. בלשי מרחב דן עצרו אותו במהלך המפגש. "מדובר באנשים נשואים עם ילדים", אומר סנ"צ רונן שמרי, קצין אח"מ דן.

שוטרת הציגה את עצמה ברשתות חברתיות כבת 13 וחצי, והצליחה להביא למעצרם של שלושה חשודים תושבי תל אביב, מודיעין וטייבה. עם אחד החשודים אף הגיעה למפגש במהלכו נעצר.

בתיעוד השיחות נשמע אחד החשודים אומר ל"נערה": "אני רוצה שתורידי את כל הבגדים, תהיי עירומה. את הכל". בשיחה אחרת אומר לה חשוד נוסף: "תני לי להרגיש אותך מאמי. די עם הבושה. אני דווקא צריך לפחד. בא לי שתהיי הילדה שלי ואני הסוטה, האבא הסוטה".




מהחקירה עלה כי החשודים, בהם גם עובד סוציאלי, שלחו ל"נערה" תמונות חושפניות, והציעו לה לקיים עמם יחסי מין תמורת תשלום. ממשטרת ישראל נמסר: "ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה גם במרחב הוירטואלי ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את אלה המסכנים את ילדינו.

אין תגובות:

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים