ועדת החלטה מודיעה ללורי שם טוב על הוצאת ילדיה מהבית בזה הרגע

יוני 2009 - ועדת החלטה בלשכת הרווחה גבעתיים מודיעה ללורי שם טוב על לקיחת ילדיה ממנה. הסרטון קשה לצפייה. לורי שם טוב החלה לחקור עננין הוצאת ילדים מהבית ע"י רשויות הרווחה וגם פעלה לסייע למשפחות לעמוד על זכויותיהם לקבלת יחס הוגן מרשויות הרווחה.
זו הייתה לכאורה ועדה טיפולית. ואז הודיעו לה שלוקחים ממנה את ילדיה. את הילדים שהיא ילדה. את הילדים שהיא גידלה. והיא מתחננת..."הבבוש (מבקש) אמא עוד חיבוק. אמא עוד סיפור".
"אל תקחו ממני את הילדים שלי אני יודעת שלא אראה אותם שוב".
והיא זועקת.
לורי שם טוב אינה רואה את ילדיה עד עצם היום הזה.



תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לורי תהיה חזקה, גם אני עברתי משהו דומה, שיקרי עלי בבית משפט ואפילו אופוטרופוס מינו. אני לא אשתף פעולה, אני עובד ונורמטיווי אמנם אוטיסט קל אבל לא מטומטם. רוצים? קחו אותי באזיקים למקום סגור, גם משם אברח.

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים

משרד הרווחה - דרכי רמיה לסחר בילדים